Onpa ihanan lämmin ilma. käytiin reilu tunti Lyylin kanssa koirakoulussa harjoittelemassa. Harjoiteltiin luoksetuloa ja seisomista kauniisti. Lopuksi pidettiin vielä näyttelyharjoitukset joista minä suoriuduin erinomaisesti. Lyylihän osaa jo nuo jutut ;) Minulle suurinta tuskaa tuottaa kiertäminen oikeaan suuntaan. No onneksi on viikonloppuna mahdollisuus harjoitella kun on kahdet mätsärit. Taidetaan osallistua molempiin jos vain pää sunnuntai aamuna sen sallii. Tiedossa on nimittäin vappupirskeet lauantaille (valmistauduhan Erja ;)  Seuraavan sertinmetsästysreissu onkin vasta 17.5 Himangalla jonne lähdetään Erjan kanssa kahdestaan (tietty Siita ja Lyyli) kun "oikea" hädleri menee töihin. Onneksi mulle ei ole luotu mitään suorituspaineita!!?? (on kuulemma hädlerissä vika, jos ei Lyyli pärjää) Joten täytynee reenata kovasti, onneksi aikaa on vielä!

Tiitulla alkoi nyt kortisooni-antihistamiini kuuri ja tuntuu jo hengittävän helpommin. Nyt on Tiitulla sitten näyttelyt näytelty ja keskitytään taas vain tähän paranemisprosessiin. Onneksi minä itse olen selvinnyt suht vähällä vielä tästä siitepölystä, pientä nuhaa lukuunottamatta.