Jees minä pääsin pupujahtiin aamulla, tai oikeestaan pääsin vähäksi aikaa levähtämään. Tuo uusi riiviö on koko ajan minun kimpussa vaikka kuinka koitan sitä kouluttaa! Lähdettiin isännän kanssa Riitamaahan kahtelemaan pupuja ja minähän löysin pupun hajut melkein heti, ajoinkin vähän aikaan mutta sitten isäntä rupesi huutelemaan minulle että nyt pitää lähteä pois. Minä olin aivan äimänä kun minulla oli ajo kesken. Nolona se sitten autolla selitti minulle että siellä olikin ollut hirvenhaukkukokeet. No minä en niistä sarvipäistä välitä, saavat minun puolesta olla siellä. lähdettiin sitten kotio ja minua kyllä jo vähän ramasi. Pentu huuteli häkissä että missä kävitte ja minä sille sitten selevittelin asiaa. Se suivaantu kun ei ollut päässyt mukaan mutta emäntä lupasi sitä käyttää illalla lähimetässä.Sitten me loppu päivä nujuttiin häkissä ja nukuttiin välillä.